Vinduespudsning – Erhverv

Vinduespolering - Erhverv

De fleste virksomheder vægter virksomhedens fysiske fremtoning højt. Heriblandt facaden, udenoms arealer og vinduerne. Hvilket indtryk får vores kunder, når de ankommer foran vores ejendom ??

 

Vaskebjørnen er bygget op omkring vinduespolering, vores grundlægger er inkarneret vinduespudser af den gamle skole, og dyderne er de samme som det har været gennem alle årene; bedre polering for pengene.

 

Fast abonnement – det ses på prisen.

Vinduespolering i abonnement, hvor vi pudser virksomhedens vinduer i et fast interval, det kan være lige fra én gang om ugen til et par gange om året? Ofte foretrækkes dog en gang om måneden. Kunden slipper for at tænke på hvornår vinduespudseren var her sidst, hvornår kommer han igen, hvad skal pudses næste gang etc., og vi elsker faste kunder, da det giver os mulighed for at planlægge vores arbejde. Og så kan det ses på prisen, da det selvfølgelig kommer kunden økonomisk til gavn at have en fast aftale.

 

I samarbejde med kunden bliver vi enige om, hvor ofte vinduerne skal pudses. Gennem tæt samarbejde kan vi opnå enten at få pudset vinduer oftere, eller få nedsat det årlige budget til vinduespolering f.eks. ved at ændre på hyppigheden af den indvendige polering.

 

De fleste virksomheder har en effektiv rygepolitik, hvorved vinduerne indvendigt ikke trænger til vinduespolering nær så ofte som den udvendige side, hvor moder natur er den væsentligste årsag til besmudsning (med mindre virksomheden ligger ud til en meget befærdet gade, jernbane el. lign).

 

Flexordning – vinduespolering når kunden ønsker det.

Vinduespolering efter behov, hvor kunden bestiller vinduespolering, når behovet er der, er selvfølgelig også en mulighed en del virksomheder vælger. Det gir fleksibilitet i budgettet og mulighed for at bestille vinduespolering op til vigtige begivenheder eller til specielle anledninger – eller bare når man trænger !!

 

Vi har selvfølgelig faste priser på de enkelte poleringsopgaver og så er det blot at bestille direkte hos driftschefen på telefon eller e-mail.

 

En virksomhed med abonnementsordning har også altid mulighed for at bestille ekstra vinduespolering, hvis der f.eks kommer fornemt besøg, i anledning af reception, jubilæer eller andre specielle anledninger, hvor det er af stor vigtighed for virksomheden, at vinduerne fremstår nypudsede. Det sker jo også at landet bliver angrebet af vejrets luner og en storm med regn og rusk falder over so, og der så er brug for en ekstra gang vinduespolering. Vi er her for at servicere kunderne med glade vinduer 🙂

 

Efter hver udført vinduespolering afleverer vi en arbejdsseddel som dokumentation. Heraf fremgår det præcist, hvilke poleringsopgaver der er udført. Kopien danner grundlaget for vores fakturering og for vores driftschefs løbende kvalitetsopfølgning og jævnlige kvalitetsbesøg.