Vinduespolering

Vinduespolering på boligforeninger, ejendomsadministratorer

Vinduespolering og trapperengøring / ejendomsservice leveres ofte af samme leverandør, men dog langt fra altid. Vi pudser dog vinduerne på trappeopgange i rigtig rigtig mange ejendomme, selv hvor vi ikke udfører trapperengøring og viceværtservice (selv om vi har en større afdeling som udelukkende tager sig af den slags ydelser).

Normalt pudser vi vinduerne i trappeopgangene kvartalsvis (4 gange om året). Det har vist sig honorere langt de fleste boligforeningers behov. Nogle steder ”nøjes” man med at få vinduer på køkkentrapper pudset hvert halve år.

Vi får et sæt nøgler til opgangene og pudser så ganske automatisk i den aftalte frekvens og sender SMS / e-mail til foreningens formand efter hver polering, som kvittering for udført polering. Hvis beboerlokaler, vaskerier, boligkontorer mv ønskes medtaget i ordningen er det naturligvis ikke et problem.

Ønsker beboere at få pudset vinduer, når vi alligevel er for at pudse vinduerne i opgangene, arrangeres dette uden problem med hver enkelt beboer (se menu om PRIVAT vinduespolering)

Da vi råder og både egne lifte og vaskeanlæg har vi også mulighed for at pudse trappetårne, store indgangspartier, vinduer som ikke kan åbnes mv, Der det de færreste opgaver vi må sige nej til !!.

Med vores lifte kan vi desuden tilbyde rens af tagrender og fjernelse af f.eks istapper.

Ved tilbudsgivning udfærdiger vi i koordination med boligforeningens repræsentant et oplæg til maksimal renholdelse af foreningens trappevinduer ud fra devisen; ”mest vinduespolering for pengene”.

Vinduespolering butikker & forretninger

Om det er landsdækkende butikskæder som REMA 1000, Punkt 1 og Expert, eller mindre lokale forretninger, ja så er der brug for rene og præsentable vinduesfacader.

Vi har igennem mange mange år serviceret både lokale forretninger og landsdækkende butikskæder med fast vinduespolering.

Da vi råder over både egne vaskeanlæg kan vi desuden vaske facader og skilte, så disse altid vil fremstå rene og indbydende.

Ved tilbudsgivning udfærdiger vi i koordination med butikschefen et oplæg til maksimal renholdelse af vinduerne ud fra devisen; ”mest vinduespolering for pengene”.

Normalt pudser vi vinduer i butikker og forretninger udvendigt meget tidligt om morgenen, inden trafikkaosset starter i bymidterne eksploderer. Den indvendige polering koordinerer vi med butikschefen og / eller dekoratører.

Vores erfaring siger os, at vinduerne mod gaden og især den udvendige side er stærkt udsat for besmudsning fra trafik-os og fodgængeres nysgerrige næser og fingre. Derfor vil en typisk frekvens oftest være;

Udvendig polering mod gade hver måned.

Udvendig polering mod gård hver 3. måned.

Indvendig polering samtlige fag hver 3. måned.

Men frekvenser afhænger som med så meget andet af kundens ønsker og behov for en indbydende butiksfacade, men bruger man ressourcer på en flot udstilling, dekoratør mv, er det vel logisk også at afsætte ressourcer til renholdelse af vinduerne, som kunderne jo gerne skulle kunne uhindret se igennem ….….

En glad vaskebjørn pudser et vinduesparti
Vinduespolering

 Vinduespolering København

Vinduespolering